optymalizacja dla rozdzielczości
1280x800
HOME WIADOMOŚCI WYWIADY KALENDARZ WYWIADÓW SONDA SKLEP PARTNERZY REKLAMA KONTAKT
MAILE I LINKI FILESERVE UPLOADING WYPŁATY LISTA SCAM DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA FILESONIC
20.06.2012:  AdBiznes.com - Wypłaty i wydatki: 23399.14 PLN +23399.14 PLN - Ilość użytkowników: 12510 +12510 BiznesMails.com - Wypłaty i wydatki: 967.36 PLN +967.36 PLN - Ilość użytkowników: 2547 +2547 Bogacz.info - Wypłaty i wydatki: 4092.73 PLN +4092.73 PLN - Ilość użytkowników: 3372 +3372 CentrumReklamy.com - Wypłaty i wydatki: 188689.25 PLN +188689.25 PLN - Ilość użytkowników: 90094 +90094 Click.Mail.pl - Wypłaty i wydatki: 21156.47 PLN +21156.47 PLN - Ilość użytkowników: 6938 +6938 Ekspon.com - Wypłaty i wydatki: 1506.83 PLN +1506.83 PLN - Ilość użytkowników: 2642 +2642 ForsaPL.info - Wypłaty i wydatki: 19485.69 PLN +19485.69 PLN - Ilość użytkowników: 4932 +4932 ImperiumReklamy.com - Wypłaty i wydatki: 130192.51 PLN +130192.51 PLN - Ilość użytkowników: 41293 +41293 LuckyMails.info - Wypłaty i wydatki: 14629.06 PLN +14629.06 PLN - Ilość użytkowników: 4438 +4438 PulsReklamy.pl - Wypłaty i wydatki: 50040.48 PLN +50040.48 PLN - Ilość użytkowników: 33033 +33033 Sejfik.com - Wypłaty i wydatki: 159336.73 PLN +159336.73 PLN - Ilość użytkowników: 27844 +27844 Tatiinstal.pl - Wypłaty i wydatki: 3329.27 PLN +3329.27 PLN - Ilość użytkowników: 732 +732 Web-Ads.pl - Wypłaty i wydatki: 21674.81 PLN +21674.81 PLN - Ilość użytkowników: 11979 +11979 Wizyt.eu - Wypłaty i wydatki: 14.64 PLN +14.64 PLN - Ilość użytkowników: 620 +620 ZielonyMail.com - Wypłaty i wydatki: 99036.87 PLN +99036.87 PLN - Ilość użytkowników: 46270 +46270 Złotóweczka.com - Wypłaty i wydatki: 44799.12 PLN +44799.12 PLN - Ilość użytkowników: 27393 +27393 eKasa.org - Wypłaty i wydatki: 32303.17 PLN +32303.17 PLN - Ilość użytkowników: 20995 +20995 Świat-Reklam.net - Wypłaty i wydatki: 54082.42 PLN +54082.42 PLN - Ilość użytkowników: 42842 +42842
20.06.2012: Witam! Nazywam się x i jestem nowym właścicielem strony.
  Strona główna     Wywiady     Wariat  

Dochodowy Internet
  WYWIADY
  gamelover (Dawid)
  Pampers (Wiktor)
  Magdalena
  Markonix (Marek)
  x (Krzysztof)
  Mariox22
  SCO
  Mariusz
  Sebas
  Netele
  szuwarek
  gamelover (Dawid)
  Oktan82
  konradb14
  Kuciolek (Ewa)
  x (Krzysztof)
  konradb14
  makbetka
  Wariat

  MENU WYWIADY
»
Index wywiadów
»
Kalendarz wywiadów
  WYWIADY
Wariat

Obrzucany błotem na każdym kroku. Jego nick "wariat" kojarzy się z największym złem GPTR. Jednak każdy kto pozna go bliżej dowiaduje się że jest inaczej.
Kontakt z adminem
biuroads-center.net
4749455
Firmy wypłaciły
986,49 PLN
Admin między innymi:
Dolarek.com
Early-cash.com
Bank4Gold.com
Bitmails.info
Dane aktualne na dzień 11.07.2010

Czy wreszcie uda się zakończyć wojnę polsko-polską?:
- ... wysłałem zapytanie do Pampersa z treścią o rozejmie w imię lepszej atmosfery wokół GPTR. ...

1. Jakie relację są między Panem a Wiktorem Głowackim (pampers)?
Relacje między nami są a raczej do maja tego roku były napięte. Przy każdej okazji wytykaliśmy sobie wzajemnie niedociągnięcia oraz przytyki szczególnie na jednym forum które jest bardzo podatne na takie tematy. Jednak po kilku latach ciągłego wbijania sobie szpilek, tuż po moich urodzinach wysłałem zapytanie do Pampersa z treścią o rozejmie w imię lepszej atmosfery wokół GPTR w Polsce. Na szczęście Pampers zgodził się zaprzestać ciągłych oskarżeń. Miejmy nadzieję że okres brutalnej konkurencji niszczącej w sumie głównie użytkowników, ustał.

2. Dlaczego co każdy otwierany mail wyskakuje obrazek z kodem który trzeba rozpoznać. Nie można wprowadzić tego kodu raz na ileś minut tak jak ma to miejsce w programach pampersa?
Wszystko się da, jak na razie były takie ustawienia i nikt ich nie zmieniał. Sądziłem do tej pory że to nikomu nie przeszkadza, z drugiej strony sprawdzanie czy ktoś nie używa robotów do klikania musi być zachowane. Niektórzy klienci pytają o to zabezpieczenie przed zakupem. Dlatego na razie nie będzie zmian w tym zakresie.

3. Dlaczego w Dolarku nie da się wymienić punktów na pieniądze? I jaki jest w ogóle sens trzymania tak nisko wartościowych reklam?
Do tej pory było możliwe tylko ręczne wymienianie punktów. Zostało zawieszone do czasu przywrócenia skryptu automatycznego, jest to w tym momencie bliżej nie określony czas z powodu dwóch dużych zamówień na skrypty stron WWW. Dopiero jak programiści będą wolni będę mógł swobodnie dokonać zmian technicznych w Dolarek.com Co do trzymania niskiej wartości reklam. Klient nasz pan, nie każdego stać na drogie reklamy dlatego szuka pomocy w GPTR. Dlaczego miałbym im zamykać drogę do reklamy swoich portali ? Każdy został uprzedzony w miarę możliwości o niskiej popularności najniższej wartości reklam, mimo to zakupili. Osobiście jestem zwolennikiem trzymania pułapu 1 gr za kliknięcie ale to rynek dyktuje ceny, ja się po prostu muszę dostosować.

4. Co według Pana jest powodem małej promocji Dolarka na Polskim rynku GPTR. W praktyce nie widziałem od dawna w żadnym serwisie chociażby bannera reklamującego Dolarka?
Przyczyna jest prosta. Do niedawna trwał potajemny bojkot oraz opinia którą mi przyprawiono. Konkurencja jest bezlitosna ale rozmach działań mówi sam za siebie, widać jeśli nie zniszczą konkurencji to ich przyszłość jest niepewna. Wszystko ma początek w momencie gdy postanowiłem zakupić Dolarka i zresetować zarobki uczestników. Wszystkie zarobki zostały zapisane na osobnej liście na wszelki wypadek. Według praw handlu, w momencie sprzedaży firmy przekazuje się również konta wraz z środkami na wypłaty wierzycieli. W tym przypadku ciężko by było przekazać konto mimo że było wszystko prowadzone na zarejestrowana firmę. Jednak takowe środki nie zostały przekazane. Dlatego naturalną decyzją było odesłanie użytkowników którzy klikali za czasów poprzednich adminów, powinni wypłacić im pieniądze skoro na nich zarobili.

5. Czy sytuacja finansowa Dolarka jest w pełni uregulowana?
Bilans Dolarek.com jest dodatni. Obecnie nie mam problemów z wypłacaniem należności użytkownikom. Cały czas trwa sprzedaż oferty mailingowej, reklam w PTC również jest całkiem sporo mimo mniejszej wartości, bilans jest znacznie większy niz w niektórych podobnych serwisach. Dodatkowo w najbliższych miesiącach przestaję współpracować z DotPay i wszelkie płatności SMS Premium będzie obsługiwać PlatinumSMS.pl . Jest to platforma płatności SMS Premium należąca do mojej firmy Internetowa Agencja Marketingowa Ads-Center NET . Decyzja jest prosta, w mojej platformie SMS Premium mam wyższy procent od każdego SMS-a.

6. Jest Pan zadowolony z wprowadzenia funkcji podstron do reklam? I jakie jeszcze czekają nas zmiany w Dolarku?
Co do wprowadzonej niedawno zmiany a raczej rozszerzenia o reklamy z odwiedzaniem podstron to jak na razie nie zdążyłem jeszcze dokładnie przetestować tej funkcji w praktyce. Na dotychczasowych testach dodatkowy moduł sprawuje się całkiem dobrze. Jednak dopiero dłuższy okres czasu przyniesie odpowiedź na pytanie jakie korzyści lub problemy przyniesie nam to rozszerzenie. Następne modyfikacje będą mniej znaczne. Będą dotyczyć tylko ułatwień dla użytkowników. A co dalej będzie to czas pokaże.

7. Czy Dolarek.com kiedykolwiek wróci na sam szczyt i gdzie według Pana w tej chwili jest?
Obecna pozycja to gdzieś po środku stawki ogólnej Polskiego GPTR. Jest to spowodowane utratą zaufania użytkowników które ciężko odbudować. Staram się powoli ale systematycznie regulować wszelkie sprawy dotyczące rzetelności Dolarek.com . Wszelkie poczynania dążą do osiągnięcia lepszych wyników. Obecnie wprowadzane zmiany maja rozszerzyć możliwości serwisu. Dodatkowo został rozpoczęty jakiś czas temu konkurs na najlepszego promotora. Oprócz nagrody dla pierwszych dwudziestu finalistów dodatkowym wynagrodzeniem jest 5 gr za każdego nowego zarejestrowanego.

8. Czy to prawda że tworzy Pan w pełni niezależne forum i portal o GPTR? I jeżeli tak to jaki jest jego cel?
Tak to prawda, forum już istnieje, jednak jest częściom większego tworu. Obecnie nie zostało jeszcze udostępnione szerszej publice z powodu obranej strategii marketingowej. Jeśli chodzi o cel, to proste, obecnie dostępne forum dla użytkowników serwisów GPTR są niskiego poziomu kultury. Potencjalni użytkownicy i inwestorzy widzą jedynie treści pełne pomówień na innych. Czytając takie informacje wszyscy zrażają się do całej społeczności GPTR. Osoby które w celu osiągnięcia większej popularności, obrzucają innych błotem przy każdej okazji, uważają że szkodzą tylko konkurencji. Otóż są w wielkim błędzie, szkodzą wszystkim innym adminom , użytkownikom oraz sobie samym odstraszając potencjalnych reklamodawców oraz inwestorów.


Copyright © norbi 2008-2011, x 2012-2013 Wszelkie prawa zastrzeżone | All rights reserved